جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

انواع تبليغات در تلگرام

چرا تبليغات در تلگرام؟

تلگرام يك شبكه اجتماعي پر‌طرفدار در بين ايراني‌ها است و طبق آمار٬ بيش از ۲۰ ميليون ايراني در كانال‌هاي تلگرامي عضو هستند و ۱۷۰ هزار كانال تلگرام ايراني وجود دارد.

هر ايراني به طور متوسط در روز ۱۰۰ مطلب مختلف در تلگرام مطالعه مي‌كند.

به همين دليل تلگرام يك شبكه اجتماعي مناسب براي تبليغ محصول و خدمات شما است.

انواع تبليغات در تلگرام عبارتند از :
  • افزايش تضميني اعضاي كانال تلگرام

افزايش ممبر كانال‌هاي تلگرام يكي از روش‌هاي تبليغات در تلگرام است. ويواتل كاملا تضميني اعضاي كانال شما را افزايش مي‌دهد تا بتوانيد به تبليغ محصولات‌تان بپردازيد.

  • تبليغات كليكي در تلگرام

روش ديگر تبليغات در تلگرام٬ تبليغات كليكي است. در تبليغات كليكي تلگرام، شما بر اساس قيمت هر كليك، بودجه كلي تبليغات خود را تعيين مي كنيد و حتي مي‌توانيد كانال هايي كه از نظر موضوعي مشابه محصولات شما هستند را براي تبليغات انتخاب كنيد.

ويژگي مثبت اين نوع تبليغات٬ اين است كه شما تنها بابت كليكي كه بر روي لينك تبليغ‌تان انجام مي‌شود هزينه پرداخت مي‌كنيد. به همين خاطر اين روش تبليغات كاملا به صرفه است.

نكته‌اي كه وجود دارد اين است كه تبليغات كليكي براي افزايش اعضاي يك كانال روش مناسبي نيست زيرا براي شمارش تعداد كليك٬ كاربر به خارج از تلگرام هدايت مي‌شود و وارد سايت خدمات تبليغات مي‌شود و دوباره به تلگرام باز مي‌گردد كه شانس از دست دادن كاربر را افزايش مي‌دهد اما اين مدل تبليغات براي تبليغات وب سايت يا اپليكيشن موبايل بسيار كاربرد دارد.

 

  • تبليغات بازديدي تلگرام

اين روش تبليغات يكي از مرسوم‌ترين تبليغات تلگرامي است. همانطور كه از اسم اين تبليغات مشخص است شما بر اساس تعداد بازديدي كه از پست تبليغاتي‌تان مي‌شود هزينه پرداخت مي‌كنيد.

كارشناسان ويواتل محتواي پست‌هاي تبليغي شما را بر حسب سليقه مخاطب يا مشتري شما به گونه‌اي طراحي مي‌كنند كه محصول‌تان در ميان انبوه تبليغات تلگرامي ديگر ديده شود. همچنين ويواتل تبليغات شما را در كانال‌هايي كه از لحاظ موضوعي با محصول شما مشابه هستند منتشر مي‌كند.

  • تبليغات ثابت و ساعتي تلگرام

روش ديگر٬ تبليغات ثابت و ساعتي در كانال‌هاي تلگرام است. يعني شما يك مبلغ مشخص به كانل‌هاي تلگرامي كه مي‌خواهيد پست تبليغاتي‌تان را در آنجا منتشر كنيد يا مجري تبليغات خود پرداخت مي‌كنيد و تبليغات شما براي ۱۲ يا ۲۴ ساعت در كانال هاي مختلف منتشر خواهد شد.

اگر مي‌خواهيد تبليغ خود ر ا به شكل ۱۲ ساعته منتشر كنيد بايد تصميم بگيريد كه تبليغات خود را در كدام بازه زماني منتشر كنيد. بازه‌هاي زماني اين تبليغات از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب يا بالعكس است. كه تبليغات شبانه هزينه كمتري دارد.

هزينه تبليغات ثابت مشخص نيست و به فاكتورهاي مختلفي مانند: تعداد اعضاي كانال، موضوع كانال و… بستگي دارد.

  • تبليغات توسط افراد تاثيرگذار

يكي از روش‌هاي موثر و البته پرهزينه٬ تبليغات توسط افراد معروف و تاثيرگذار است. به اين شكل كه شما چهره‌هاي سرشناس و افرادي كه حرف آنها براي عامه مردم تاثيرگذار است را انتخاب مي‌كنيد و از آنها براي تبليغ محصول خود كمك مي‌گيريد.

علت محبوبيت اين روش هم مشخص است وقتي شخصيت مورد علاقه شما درباره يك محصول يا برند صحبت مي‌كند حتما شما به او اعتماد خواهيد كرد و براي خريد آن محصول ترغيب مي‌شويد.

در تلگرام نيز مي‌توان از اين شيوه استفاده كرد يعني شما مي توانيد پست‌هاي تبليغاتي خود را در كانال تلگرام افراد مطرح و تاثيرگذاري كه تعداد اعضاي كانال زيادي دارند منتشر كنيد و يا حتي از نام خود اين افراد براي تبليغ محصول‌تان استفاده كنيد. البته، همانطور كه مي‌دانيد اين روش پر‌‌ هزينه‌ترين روش تبليغاتي در تلگرام است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.