پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

فعالين تبليغات در تلگرام + ليست كامل فعالين تبليغات در تلگرام + ليست كامل

فعالين تبليغات در تلگرام + ليست كامل

 

شايد از خود بپرسيد در تبليغات تلگرام چه افراد يا شركت هايي فعال هستند چگونه فعاليت مي كنند و چه معايبي دارند؟ در ادامه اين متن به صورت مفصل راجع به اين فعالين تبليغات مواردي را خدمت شما عرض مي كنم .

تاثير و قدرت تلگرام را نمي توان ناديده گرفت و بسياري از كاربران باهوشِ اين پيام رسان با ساخت كانال هايي با موضوعات جذاب و نمايش تبليغ به اعضاي كانال ها ،براي خود درآمد كسب مي كنند .
تلگرام به عنوان پر جمعيت ترين مكان در ايران فضاي مناسبي براي كسب درآمد ايجاد كرده است.
اگر قصد تبليغات داريد بدون شك با تلگرام كار كنيد، شما با در دست داشتن يك كانال و ارائه محصولات خود در ان اقدام به جذب مشتري در تلگرام كنيد.
با گذشت زمان نياز به يك بستر مناسب براي ساماندهي و نظم بخشيد به انتشار تبليغات از سوي صاحبان كانال ها احساس شد. تلگرام با بيش از ۳۰ ميليون كاربر فعال در كشور ركورد دار شبكه هاي اجتماعي است. تقريبا تمام اقشار جامعه در اين شبكه اجتماعي عضو هستند و بستر مناسبي برا بازاريابي است.

 

۱-ادمين

طراحي گروه هاي تلگرامي كاملا فضايي آزاد براي همه داشته و تمام اعضاي گروه مي توانند اعضاي جديد را به سادگي عضو گروه كنند و حتي نام و تصوير گروه را تغيير دهند كه اين خود در گروه هاي بزرگتر باعث هرج و مرج مي شود. اما اكنون تلگرام مي تواند جوامع گروهي بزرگتر را كه نيازمند مديريت بيشتري هستند را هم پشتيباني كند. به منظور داشتن گروه هاي منظم تر و كنترل جمعيت بالاي گروه، تلگرام امروز گزينه آدمين را معرفي مي كند.در اين صورت فقط ادمين ها مي توانند نام گروه را تغيير دهند يا شخصي را به گروه دعوت كرده يا از گروه حذف كنند .
از جمله سوالاتي كه به طور مداوم براي شما پيش مي آيد شايد ، نحوه ارتباط با مدير كانال در تلگرام است. بيش از بيست ميليون كاربر ايراني از اين پيام رسان استفاده كرده و بيش از صد هزار كانال فارسي زبان تاكنون ايجاد شده است، به همين دليل طبيعي است تا بسياري در اين كانال‌ها عضو بوده و گاهي و به هر دليلي به ارتباط با ادمين آن نياز پيدا كنند. برخلاف كانال، در گروه به عنوان يك عضو مي‌توان بقيه اعضا را ديد و آن عضوي كه در كنار اسمش يك ستاره دارد، ادمين و يا همان مدير گروه است. اما در مورد كانال اين چنين نيست.
در اين روش شما بر طبق مدت زمان خاصي يا تعداد بيننده مورد نظر اقدام به انتشار آگهي در كانال ها ميكنيد كه داراي هزينه هاي متفاوتي است و هر ادمين كانالي طبق شرايط خودش قيمت تعيين ميكنند. كه البته داراي معايبي مي باشد از جمله:
با توجه به تعداد زياد اعضا گاهي ادمين فرصت نمي كند جواب شما را دهدو برنامه ريزي لازم را انجام دهند. بيش از ۱۲ مدل كيفيت متفاوت در بازديد توسط ادمين ها وجود دارد كه ممكن است بيشترين كيفيت يا كمترين آنها نصيب ما شود.با اين كه ما تبليغات خود را به ادمين ميسپاريم اما حق مشاوره قبل از كمپين را به هيچ وجه نداريم. و ديگر اينكه از همه ي كانال هاي تلگرام هم آگاهي لازم را نداريم .همچنين شرايط بازدهي موجود درتبليغات نيز براي ما روشن نيست و اطلاعات لازم را مي طلبد.
براي ارتباط با مدير كانال در تلگرام ، بايد اين امكان از پيش توسط ادمين فراهم شده باشد، وگرنه به طور پيش‌فرض راهي براي پيداكردن شخص يا اشخاصي كه اقدام به ارسال پست مي‌كنند، وجود ندارد.

۲- وب سايت هاي تبليغات در تلگرام:

جهت انجام بازاريابي ميتوانيد از اين سايتها در جهت پيشبرد اهداف خود استفاده نمائيد.كه مي تواند بر حسب كليك بر روي لينك ها و يا بر حسب بازديد و… باشد به طور مثال مدير كانال ها و صفحه ها داخلش عضومي شوند و تبليغ دهنده ها داخل سايت تبليغ خود را انجام مي دهند ، پول حاصل از تبليغات به مديران كانال ها داده مي شود و تبليغات در شبكه هاي اجتماعي پخش مي شود.
برخي از اين وبسايت ها توسط افرادي در منزل ساخته شده اند و ممكن است داراي اعتبار نباشند. بعضي از وب سايت ها فقط مطالب را كپي كرده و با كيفيت كم كپي مي كنندو داراي گزارش دهي مطلوب و شفافي نيستند در اين صورت است كه تبليغات نمي تواند موثر واقع شود.

۳-روشهاي تبليغات انبوه در تلگرام

اپليكيشن تلگرام يكي از پرطرفدارترين اپليكيشن هاي پيام رسان در ايران است و تاثير زيادي در رونق كسب و كار دارد. امروزه تبليغات تلگرامي را مي توان يكي از موثرترين نوع تبليغات در شبكه هاي اينترنتي دانست.
شما مي توانيد با خريد سامانه ها و پنل هايي كه در اينترنت وجود دارد به صورت انبوه با دسترسي به تعداد زيادي از شماره ها تبليغات اينترنتي خود را ارسال كنيد.
اين روش با شماره انجام ميشه ولي ارسال پيام انبوه به كاربران تلگرام با مشكلات بسياري رو به رو است و تلگرام شديدا با اين روش مبارزه ميكند.ارسال نوتيفيكيشن تبليغاتي بهترين و جديدترين روش تبليغاتي تلگرام است, تبليغات پوش نوتيفيكيشن بر روي گوشي هاي اندرويد و به ميليون ها ايراني ارسال ميشود. يا اينكه ازكانال هاي پر مخاطبي كه مي توانيد در اين كانال ها تبليغات انبوه در تلگرام خود را منتشر كنيداستفاده كنيد و بازخورد مالي خوبي بگيريد.
تبليغات گسترده بازديدي با همكاري بيش از ۳۰۰ كانال بزرگ در موضوعات مختلف و از ۱ ميليون تا ۵ ميليون بازديد در سريعترين زمان ممكن انجام ميشود، بدين ترتيب كه كه شما يك بنر آماده ميكنيد و آن را طبق مقدار درخواستي شما در ۷۰ تا ۳۰۰ كانال همزمان قرار ميدهيم و پس از قرار گرفتن در كانال ها ليست اون كانال ها هم براي شما ارسال ميشود تا بتوانيد خودتون بنرتونو ببينيد.

۴-ادسنسور

اكثر فعالين حوزه تبليغات در شبكه هاي اجتماعي افرادي هستند كه داراي پيج ، كانال و يا وب سايت مي باشد و كمبود يك شركت معتبر در اين بين حس مي گردد. شركتي كه بتواند علاوه بر سرويس و خدمت تبليغات ، در حكم يك مشاور ديجيتال ماركتينگ عمل كرده و بتواند بهترين اقدام اجرايي را براي شما تشخيص دهد. ادسنسور صرفا سفارش تبليغات شما را در شبكه هاي اجتماعي انجام نمي دهد بلكه در كنار شما كسب و كارتان را بررسي و تحليل كرده و بهترين حالتي كه بتواند بازدهي براي شما داشته باشد را پيشنهاد مي دهد .
با سامانه جديد ادسنسور ميتوانيد از تمامي شبكه هاي اجتماعي خود تجربه ناب درآمدزايي را داشته باشيد و حس خوب تبليغ را لمس نماييد.
ادسنسور با برند اوليه بازديدفا اولين فعال تبليغاتي در شبكه هاي اجتماعي، مخصوصاتلگرام مي باشد.
ادسنسوربزرگترين فعال تبليغات در شبكه هاي اجتماعي با دسترسي به ۸۰۰۰ ناشر و تجربه اجراي بيش از ۵۰۰ كمپين با برندهاي بزرگ مي باشد.
تبليغات در ادسنسور بر مبناي سامانه ي خودكارو كاملا سيستماتيك اجرا مي شود. البته ابداع شده توسط خود ادسنسور انجام مي شود.

تبليغات در تلگرام
ادسنسور در حال حاضر بر روي تبليغات در تلگرام – تبليغات در اينستاگرام و اينفلوئنسر ماركتينگ تمركز دارد.
در صورتي كه تمايل داريد تبليغات شما بازديد زيادي داشته باشد شما هم ميتوانيد مانند برندهاي معتبر و شركت هاي بزرگ از ادسنسور استفاده كنيد.
اما تقلب در تبليغات تلگرامي به عنوان دغدغه‌اي مهم براي سفارش‌دهندگان تبليغ در تلگرام مطرح است! نكته مهم همكاري و تعامل با شركت‌ها و نه صرفا وب‌سايت ها و افراد فعال در تبليغات شبكه‌هاي اجتماعي است كه داراي فرايندهاي شفاف و تعهدات صادقانه است.
به نظر مي رسد بيش از آنكه نياز به محدوديت، قانونمندي يا اخذ ماليات از اين كسب و كارها باشد، بهتر است درباره نحوه مواجهه كاربران يا كسب و كارهاي غيرمجازي با اينگونه تبليغات، مطالعه و فرهنگ سازي شود تا اين بازار غيررسمي، رسم و رسوم بازار واقعي را بر هم نزند.

منبع:http://laklak.vip

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.